14. září 2011

Pleťové masky Freeman

Znáte kosmetiku Freeman? Dneska jsem prohlížela jejich oficiální stránky http://www.freemanbeauty.com/ a musím říct, že mě tam zaujalo plno věcí, ale kde je sehnat? Máte s tím někdo zkušenost? Slyšela jsem, že v drogerii Teta, ale tam jsem nebyla asi 5 let, takže vůbec nevím. :)

Každopádně jsem si od nich dneska pořídila druhou pleťovou masku. Pleťové masky mají v rossmannu, ale bohužel jsem tam nic jiného od nich neobjevila. :(


Takže maska vlevo je kaolinová maska avokádo a oves. Pořídila jsem si jí asi před měsícem jako levnější alternativu mojí masky předešlé. Stála mě myslím 99 korun. Je naprosto bezvadná! Tohle o ní píše výrobce...
Na mojí hodně mastnou pleť je to úplně jak lázně. :D Neštípe, nedráždí pokožku a je příjemná. Pleť je po ní naprosto krásně vyčištěná, hladká a úžasně heboučká. :) Maska z ní dostane všelijaké fuj věci a krásně jí stáhne. Pro ty, kdo mají mastnou a problematickou pleť jako já jí můžu rozhodně doporučit! :) Za tu cenu je opravdu super.

Druhou masku s okurkou jsem si dnes koupila hlavně proto, že je čirá a slupovací. V té předchozí, která je klasická světle modrá, jsem se totiž nechtěla promenádovat po bytě před spolubydlícími. :D Výrobce o ní píše toto:

Moje hodnocení je asi takové, že bych jí rozhodně nedoporučovala pro citlivou pleť. Já ji teda citlivou nemám a i tak můžu říct, že mi to na pleti nebylo zrovna moc příjemné. Navíc jsem s ní uklízela pokoj a při rychlejším pohybu mě úplně zachladilo v obličeji :D. Nicméně výsledek je takový, jak maska slibuje - pleť je osvěžená a hebká aniž by byla vysušená. :)

Pořád mi ale vrtá hlavou, kde bych sehnala třeba tělová mléka? Prý krásně voní... Pokud někdo víte, budu ráda, když mi poradíte. :))

14 komentářů:

  1. Práve som si tvoj blog len zbežne prebehla a konštatujem...
    Je to láska na prvý pohľad. Dúfam, že pre nás budeš písať veľmi dlho pretože každý deň si ta aspoň 1x prídem omrknúť :D ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju za milý komentář, tvůj blog také přidávám :))

    OdpovědětVymazat
  3. tak se obávám, že pro moji hodně citlivou a suchou plet to asi nebude, že? :(, jinak co se masek týče,tak na ně já nějak moc zatížená nejsem, nevím proč,asi kvůli té citlivosti,málokterá mi plet nepodráždí...

    OdpovědětVymazat
  4. Čo sa týka tej bázi, veľké balenie mi vydržalo mesiac.
    Možno aj o trošku viac ale nechcem ti klamať :))

    OdpovědětVymazat
  5. masky som nikdy nejako rada nemala, lebo sa mi po nich tvorilo akné (neviem prečo), ale tá prvá s avokádom ma teraz celkom zaujala..Nevieš či sa to dá kúpiť aj na Slovensku?:) za takú cenu by som to vyskúšala hneď :)

    OdpovědětVymazat
  6. skvela review!
    http://biancaprincipessa.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. my sme mali od freemana peeling, ale uz strasne davno a bol fajn:)

    OdpovědětVymazat
  8. lovelyhair: taky jsem na ně nikdy nebyla, jedna mi vystačila na hrozně dlouho, ale tyhle jsem si fakt oblíbila. Můžeš zkusit nějakou jejich hydratační, myslim že s kustovnicí čínskou byla, nebo tak nějak :)

    Ruby: super, díky moc, jdu do ní :)

    Hell: tak to nevím, ale třeba je někde objevíš... zkus nějakou menší drogérii :) nebo třeba Tesco, tam jsem je možná taky zahlídla, ale už se mi to plete :)

    OdpovědětVymazat
  9. Masky jsem taky chtěla nějaký zkusit tak možná zkusím tyhle..:)

    OdpovědětVymazat
  10. Ooo konečně něco na mojí mastnou pleť, super!:D Až budou prašule, tak si jí určitě pořídím, díky moc za tip! :-)

    OdpovědětVymazat
  11. mě zaujala hlavně ta slupovací. klasický masky nemám moc ráda, protože se mi pak nechtějí oplachovat. :-D hledala jsem nějakou slupovací, ale nikdy žádnou nenašla, tak zkusím příště pohledat tuhle. díky :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Jitulikaaa: až vyzkoušíš, dej vědět, jak ti vyhovuje :)

    OdpovědětVymazat
  13. Dneska sem si ji pořídila, tak už se těším na první vyzkoušení, radši žádný zázraky nečekám, abych nebyla zklamaná. :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš milý komentář :)