1. října 2011

Člověk si radost udělat musí :)

Zdravím vás. :)

Škola mě zmáhá a to tam chodím sotva dva týdny. Neskutečné. Neni proto divu, že si musím dělat pořád něčím radost, abych vůbec mohla existovat. A tak jsem jen tak nakoukla do pár obchodů.
Co se týká oblečení, tak jsem zatim nezaznamenala v podzimních kolekcích nic, co bych musela nutně mít. Což je na jednu stranu dobře, protože neutratim tolik peněz, ale na stranu druhou...co to jako je? Vždycky je přece něco, co musim mít. :) No, tak zatim není. Divný, vim.
No... alespoň jsem teda zašla do DM a prohrábla slevy v HMku.
- brýle s mašličkou, kdo by jim odolal... někdo možná ano, ale za 28 korun už snad vůbec nikdo :D z Gate
- Rimmel rtěnka za nějakých tech 69 či na kolik ju dali dolů... šla jsem pro odstín 100, zbyl na mě z těch přijatelných barev už ale jen odstín 300 Electric plum, ve skutečnosti je víc do fialova
- Miss sporty sypké stíny, ani nevím proč jsem je vzala, ale že byly ve slevě... modrá mi nesluší, asi je někomu daruju
- Balea tělová pěna s malinami! Konečně na mě někde čekala! Vyhlídla jsem si jí na jednom blogu, kde o ní moc pěkně píše Jitulikaaa. V naší DM už jí ale neměli, tak jsem musela zabrousit jinam, kde na mě poslední balení čekalo. Tuhle pěnu miluju už teď - a to jsem jí jen očichala. :D
- H&M lak na nehty, takový menší za 29 korun, potřebovala jsem takovou barvu, tak jsem ho zkusila :) přihodila jsem ho k nákupu sukně ->

Jo, to je ona. Sukně ze slev v HM, původní cena 800, já ju koupila za 200. Jen k ní nemám boty, nevadí, všechno bude. :-D

Nakonec se ještě zmíním, že mi přišel balíček z Elfu. Teda už je to delší doba, ale dostala jsem se k němu až teď. Nevím jestli vás recenze na Elf zajímají, nicméně časem sem určitě ještě něco šoupnu. :)

Taky jste objednávali teď něco z Elfu? :) Nebo máte zkušenosti s tím, co jsem si koupila já? :)

8 komentářů:

  1. Na tu pěnu čtu jen samou chválu, asi taky neodolám......

    OdpovědětVymazat
  2. jé, konečně na tebe někde pěna čekala, to jsem ráda. a moc děkuju za zmínku o blogu! :-) musím říct, že do té sukně jsem se zamilovala, ta barva a ten střih! prostě krása. jenom škoda že já sukně nenosím, páč na to nemám postavu. z ELFu jsem teď taky objednávala, to je moje závislost - nepotřebuju to,ale prostě to musím mít. dej pak vědět jaký je ten pudr hned vedle taštičky. už víckrát jsem o něm přemýšlela, ale ještě jsem nebyla tak odvážná ho objednat :-)

    OdpovědětVymazat
  3. sl.Jahodová: tak rychle pro ní, asi už tam dlouho nebude :)
    Jitulikaaa: Já si myslím, že dneska se dá vybrat z tolika druhů, střihů a barev, že výmluva "nemám na to postavu" tu neplatí :-D Sukně je super, ale fakt k ní nemám botky, takže zatím zůstane ve skříni. Jinak pudr už mám druhý, je super za ty peníze! Jen trošku maličký, ale aspoň se všude vleze :)

    OdpovědětVymazat
  4. Rozhodně, taky mám dost. Jinak brýlky jsou super :)

    OdpovědětVymazat
  5. Rimmelku jsem si v dmce taky koupila. V odstínu Vintage Pink - č. 180 a je to teď moje nejoblíbenější rtěnka.

    OdpovědětVymazat
  6. Eddie: ta je super! Ale taky jí už bohužel u nás neměli :(

    OdpovědětVymazat
  7. Tentokrát sem Elfu odolala.. :) ale těm ostatním věcem bych asi neodolala..! :D Ještě že už u nás taky budují Gate.. :) a díky za tip na tu pěnu, to musím mít! :D

    OdpovědětVymazat
  8. Skodulka: Gate je fajn obchod, kvalita sice občas pokulhává, ale to se přežije... škoda že není v Brně :(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš milý komentář :)