23. října 2011

Zelená, zelená a zase zelená.

Ahoj.
Tak se tedy dnes hlásím s kosmetikou AB. Článek jsem nakonec moc neupravila, tak snad mě za to nezbijete, že se to nedá číst. :-D

Ještě než jsem onemocněla, koupila jsem si pár věcí od slovenské značky AB Cosmetics. (Znáte? Vlastníte?) Já osobně jsem ji znala, ale nikdy jsem nic neměla, nechtěla, nezaujalo, co já vím... nějak to ve mě vzbuzovalo dojem "nějaká obyčejná kosmetika". Vlastně ani nevím proč jsem měla takové předsudky, prostě tam byly.  -->>

Zahlídla jsem ale v Tescu ve slevě jejich krém na mastnou pleť s tea tree. No, stál mě, myslím, kolem 45 korun, kdo ví... a co o něm píše výrobce? To se dočtete tady. Já musím říct, že mě velice mile překvapil!
Je lehký a příjemný, pleť zbytečně nezatěžuje, výborně se roztírá a pěkně se vstřebává. Je údajně vhodný i pod make-up, já ho ale spíše používám na noc nebo na doma, protože není matující, což je jeho jediná nevýhoda. Jinak ale funguje bezvadně! Má plastový obal, takže sebou netaháte těžkou a lehce rozbitelnou lahvičku. Z té levnější kosmetiky je to určitě výborná volba, pokud máte pleť mastnější. (Mají samozřejmě i řadu na pleť suchou a citlivou, ze které jsou výborné ohlasy na mandlový krém.)

Taková trošku nepříjemná vlastnost celé této řady je, že je hodně (ale myslím tím opravdu hodně) cítit tea tree. Všichni ten charakteristický smrádek určitě znáte. Takže komu to vadí, téhle řadě se raději vyhněte.

Krém se mi fakt líbí, a tak jsem nelenila a v akci v Rossmannu nakupovala dál... :-)Někdy nedávno byla akce a k libovolnému výrobku značky AB jste na pokladně dostali pleťovou masku. Protože mi zrovna docházela pleťová voda Balea (průměr, ale o tom až jindy), tak jsem hned do košíku nacpala tuhle (vidina masky zdarma byla silnější než objektivní hodnocení všech pleťových vod :D).

Doplnila jsem tedy svou tea tree řadu AB. Pleťová voda je příjemná na obličeji, neštípe ani nedráždí a poměrně dobře odstraní zbytky make-upu a nečistot. (Příznávám ale, že mi přijdou drogérkové vody všechny podobné, takže vážně nevím co na ní vychválit nebo zkritizovat.)

Maska mě ale zase docela nadchla. Když teda opomenu to, že hrozně smrdí tím čajovníkem, tak je na pleti fakt příjemná. Zbaví ji mastnoty, krásně vyhladí a dokonce si poradila i s mými obřími póry (a to je co říct). Šla i docela dobře opláchnout, s čímž třeba u Freemana docela bojuju.

Takže, pokud jste byli třeba do teď nedůvěřiví jako já, tak zahoďte předsudky a kosmetiku vyzkoušejte, je dost pravděpodobné, že vás překvapí stejně jako mě. :))

8 komentářů:

  1. měla jsem kdysi sadu (gel, pleťovka, krém), ale nijak zvlášť mi na akné neúčinkoval.. ale méně problematickou pleť může být dobrý :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já osobně od této značky mám odličovač očí, který se vydává za "na citlivé oči", ale teda vždycky je po něm mám jak angorák...
    Na značku teda asi nezanevřu, ale další koupi si rozmyslím, nějak jsem po prvním produktu ztratila důvěru (i když obecně takové soudy nedělám)...
    Ale musím říct, že s tady tak nad tou maskou uvažuji jako o produktu č. 2 :)

    OdpovědětVymazat
  3. Téhle kosmetiky jsem si teda nikdy nevšimla, ale asi se teda líp podívám :-) Jen jsem ten případ, co tea trea zrovna nemiluje, ale třeba tam najdu něco, co bude dost dobrý i pro můj frňák :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Tak já jenom dodám, že jestli to pomáhá zatím nevím, mám to chvilku :) nicméně mě nepomohlo nikdy nic, abych se akné zbavila, takže mi bohatě stačí že je to příjemné a nic se nezhoršuje, případně pleť vypadá lépe :-D

    OdpovědětVymazat
  5. ja som tiez tusim tuto tadu nejak nezaznemenala, myslim, ze neico od AB sme mali ked som bola este mensia, skor tuto znacku nevyhladavam, som zvedava, ci bude pomahat, dufam, ze das vediet:)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak tu jsem taky nějak zapinkala....

    OdpovědětVymazat
  7. Já s touto kosmetikou nemám zkušenost, ale znám ji od vidění :) Obaly se mi líbí, klidně bych něco vyzkoušela. Akorát mi trochu obalem připomíná nějakou tu olivovou značku, nevím, jak se jmenuje

    OdpovědětVymazat
  8. Ještě prozkouším další výrobky a hned vás budu o všem informovat :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš milý komentář :)