30. března 2012

Gabriella Salvete - 129

Strašně se vám líbí lak, ale hrozně se vám líbí i jiné laky. A tak jeho koupi odkládáte, protože ty ostatní laky ho pořád předbíhají (jsou to limitky, je to výhodná koupě, někdo je krásně nafotil na blog,...). A najednou se to stane - on zmizí ze stálé nabídky a nahradí ho nové odstíny. A vy si nadáváte, proč jste si ho, sakra, nekoupili dřív.

Tak přesně tohle byl případ mě a zeleného laku Gabriella Salvete, odstínu číslo 129. Minulý týden na mě ale čekal v Rossmannu ve výprodejovém stojanu za směšných třicet korun. Radost nesmírná, to si pište.


Nádherná tmavě zelená s výrazným zlatým shimmerem. Hází prostě úžasný odlesky! Většině z vás se asi líbit nebude, ale já zelenou na nehtech úplně zbožňuju a věřte, že ji teď budete na blogu vídat častěji. :)


 Lakoval se průměrně, žádný zázrak ani hrůza. Podle očekávání dělal trochu proužky. Štěteček má klasicky úzký a ne příliš dlouhý, ten já ráda. Na fotce dvě vrstvy, které stačí k plnému krytí, a jako obvykle bez nadlaku. Schne poměrně dlouho, to byla trochu otrava, ale zase má docela pěkný lesk. Výdrž slušná - 4 dny se nehnul a odlakovával se bez problémů. Velkou výhodou je, že nezabarvil nehty, jak to některé zelené laky rádi dělají.
Na závěr pár fotek:






Co vy na něj? Nosíte na nehtech zelenou?
+ dotaz na blogerky fotící laky: Jaktože máte tak krásné fotky? Kde to světlo berete? :))

11 komentářů:

  1. Já mám laky od GS moc ráda, ta jejich výdrž je parádní a hlavně mají krásné odstíny.
    Ta zelená barva se mi líbí moc, úplně ti ho závidím a to i přes to, že zelenou vlastně na nehtech skoro vůbec nenosím ;D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem si je v poslední době oblíbila :) to já bych zase zelenou mohla nosit pořád a neomrzí se mi :)

      Vymazat
  2. náhodou je tahle zelená moc pěkná

    OdpovědětVymazat
  3. Závist, já tenhle už dlouho hledám, protože ve stávajícím stojanu už není!! Búúúú...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě, taky jsem ho už oplakávala, ale pak tam byl a čekal na mě :))

      Vymazat
  4. Je to pořádný nezvyk, teda alespoň pro mě, to uznávám, sama bych se ani na zelenou necítila, ale je fakt, že vypadá úžasně a na Tobě ji nepřestanu obdivovat :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Já zelenou na nehtech moc nenosím, když už tak hodně tmavou, ale tahle barvička se mi fakt zalíbila,je zvláštní, asi taky prozkoumám drogerie u nás :)
    A little bit of fashion

    OdpovědětVymazat
  6. Tento lak jsem si také koupila ve výprodeji v Rossmanu a jsem z té barvy nadšená. Dlouho jsem sháněla zelený lak a tento je bezva.

    OdpovědětVymazat
  7. Jů ten mám taky.Zrovna dneska jsem si ho v Rossmann výprodeji koupila za neuvěřitelných 10 korun.Ani za těch 30 bych se nerozmýšlela.Nádherná, zajímavá, kouzelná barva.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš milý komentář :)